Cookievoorkeuren
InstellingenAkkoord

Nadat een klant ons heeft benaderd met een reparatieverzoek, loopt één van onze ServiceDeskmedewerkers een uitgebreide beslisboom door. In korte tijd wordt er een opdracht aangemaakt die alle benodigde informatie bevat waaronder de locatie, het onderdeel, het defect en de oorzaak van het defect.

De opdracht wordt vervolgens aangeleverd bij de vakman, die direct over alle benodigde informatie beschikt. In de meeste gevallen zijn dit vakmensen van onze eigen dienst. In sommige gevallen sturen wij een van onze partners. Dit zijn door ons gecontracteerde aannemers of partijen voor specifieke doeleinden, waar wij al lang mee samenwerken. Als een klus niet uitgevoerd kan worden door onze eigen dienst wordt de klant altijd warm doorverbonden.

De vakman gaat op pad met de juiste onderdelen al in de bus. Een kwartier voor aankomst krijgt de klant nog een notificatie. De reparatiewerkzaamheden worden voor, tijdens en na de uitvoering zorgvuldig vastgelegd. Dit doen we voor onze eigen administratie en zodat we in de toekomst nog efficiënter te werk kunnen gaan. De vakman vertrekt pas weer als het mankement verholpen is naar tevredenheid van de klant.