Cookievoorkeuren
InstellingenAkkoord

Op kantoor zitten we klaar om klant te woord te staan. Al onze ServiceDeskmedewerkers hebben de kennis en ervaring om gericht in te gaan op een vraag of verzoek. Klanten kunnen hun aanvraag per e-mail, WhatsApp of telefoon doen. Per kanaal hanteren wij een zo kort mogelijke responstijd.

Onze ServiceDeskmedewerker luistert naar de klant en brengt de situatie in kaart. Aan de hand daarvan wordt er een opdracht aangemaakt voor onze buitendienst. Ons communicatiesysteem, met zeer uitgebreide beslisboom, stelt ons in staat om snel een gedetailleerd ticket aan te maken. Met deze gegevens komt de opdracht automatisch terecht bij de juiste vakman in het juiste servicegebied. De vakman weet bovendien direct welke onderhoudswerkzaamheden nodig zijn voor welk onderdeel.

Bij het koppelen van de opdracht aan een vakman kiest het systeem de beste, snelste en meest duurzame optie voor de uitvoering. Zodra er een tijdvak voor de werkzaamheden is bepaald wordt dat direct wordt teruggekoppeld aan de klant. Soms moet de opdracht worden uitgevoerd door een externe partner, waarbij we de klant altijd warm doorverbinden.