Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

In al onze werkzaamheden staat een goede afhandeling voor de klant centraal. In dit proces combineren wij snelheid, efficiëntie en transparantie met een hoge kwaliteitsstandaard. Met het uitgebreid rapporteren van onze werkzaamheden en het verzamelen van grote hoeveelheden data zijn wij continu op zoek naar manieren om ons werk te verbeteren.

Wij sturen onze vakmensen graag goed voorbereid op pad. Onze data draagt bij aan een gestroomlijnde uitvoering. Zo weten we bijvoorbeeld welk type lamp, kraan of slot in een bepaald wooncomplex wordt gebruikt. De vakman die vervolgens bij de klant op de stoep staat om mankementen te verhelpen, heeft ervaring met de in het gebouw aanwezige producten. De juiste onderdelen liggen al klaar in de bus.

Ook op andere vlakken zetten wij uitgebreide rapportage in voor een betere dienstverlening. De vakmensen leggen hun werkzaamheden uitgebreid vast waardoor we nauwkeurig kunnen inschatten hoe lang elk type reparatie duurt. Ook het aantal reisbewegingen wordt voortdurend aangescherpt. Daarnaast zitten wij regelmatig aan tafel met leveranciers. We bespreken uitvoerig welke onderdelen in de afgelopen periode zijn gebruikt en scherpen zo telkens onze voorraad aan. We delen onze analyses ook periodiek met onze opdrachtgevers. Zien wij dat bepaalde onderdelen vaak gerepareerd moeten worden? Dan adviseren wij mogelijk om dit onderdeel projectmatig te vervangen om in de toekomst kosten te besparen.

De data die wij vergaren zorgt ervoor dat wij efficiënt aan de slag gaan en waar nodig altijd kunnen op- of afschalen. Dat maakt ons een efficiënte, duurzame en voordelige partner voor vastgoedonderhoud.