Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord
Diensten

Hoe ziet ons onderhoudstraject eruit?

Hoe gaan wij te werk bij het onderhoud van studentenwoningen? Bekijk ons traject hieronder, van het eerste contact met de bewoner tot de evaluatie van de klus.

De huurder doet een reparatieverzoek.

De huurder doet een reparatieverzoek.

Onze ServiceDeskmedewerkers zitten klaar om vragen van klanten snel te beantwoorden. Via e-mail, WhatsApp of telefoon kunnen zij bij ons terecht voor alle denkbare mankementen in en om de woning. Is er bijvoorbeeld sprake van een lekkende douchekraan? Onze medewerkers gaan direct aan de slag om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

De aanvraag wordt snel verwerkt in ons systeem.

De aanvraag wordt snel verwerkt in ons systeem.

Onze ServiceDeskmedewerker is op de hoogte gebracht door de klant en gaat aan de slag. Er wordt in korte tijd een gedetailleerde opdracht aangemaakt dat alle benodigde informatie bevat. De opdracht wordt verstuurd naar de juiste vakman. Die weet gelijk wat er moet gebeuren.

De drijvende kracht hierachter is een zeer gedetailleerde boomstructuur.

De drijvende kracht hierachter is een zeer gedetailleerde boomstructuur.

Aan de hand van een uitgebreide beslisboom wordt de opdracht verwerkt. Alle denkbare factoren en gegevens worden hierin meegenomen om de opdracht zo snel en efficiënt mogelijk uit te kunnen voeren. Het systeem bepaalt wie de klus het beste uit kan voeren op basis van afstand en beschikbaarheid. De vakman weet bovendien direct wat er moet gebeuren en welke onderdelen er nodig zijn.

Een vakkundige monteur gaat op pad om de reparatie uit te voeren.

Een vakkundige monteur gaat op pad om de reparatie uit te voeren.

De vakman van onze eigen dienst of één van onze betrouwbare partners gaat altijd goed voorbereid op pad. Het probleem is bekend en de juiste onderdelen liggen al klaar in de bus. De vakman vertrekt pas weer als het verzoek van de klant naar tevredenheid is afgehandeld.

Opgelost! Is er nog iets dat beter kan?

Opgelost! Is er nog iets dat beter kan?

Bij al onze werkzaamheden passen wij uitgebreide logging en optimalisatie toe. Wij zoeken altijd naar manieren om onze werkzaamheden nog verder aan te scherpen en te stroomlijnen. Dit kan bijvoorbeeld gaan om een snellere afhandeling, minder reisbewegingen of duurzamer omgaan met onderdelen. Alle stappen in ons proces worden nauwkeurig vastgelegd en met grote regelmaat tegen het licht gehouden.

Meer weten? We staan
voor je klaar!

Op zoek naar dé betrouwbare onderhoudspartner in studentenhuisvesting? We beantwoorden graag al je vragen.

Watermark